NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPECYFIKACJA ROŚLIN » TRAWY OZDOBNE

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 6 / 21>>>    strony: 12345[6]7891011121314151617181920

TRAWY OZDOBNE

  
Emka
21.08.2012 00:06:16
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #994583
Od: 2011-6-10
ok dobrze wiedzieć.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Electra22.09.2019 18:03:58
poziom 5

oczka
  
Lucy2na
24.08.2012 17:46:21
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #996997
Od: 2011-6-9
byłam dzisiaj na zakupach i pod marketem trawa ma już kłosy ..moja nic nie ma jeszcze ..chyba za młoda ..może w przyszłym roku rozplenica mnie uraczy czupurnymi kłosikami ,,są fajne jak szczotka do butelek

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
24.08.2012 20:31:55
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #997111
Od: 2011-6-10
U mnie też nie ma kłosów , ale kępy mam pokaźne.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
25.08.2012 10:18:18
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #997329
Od: 2011-6-9
pampasowa ma pióropusze w 3 roku dopiero ..moze i ta musi poczekać

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
26.08.2012 01:49:58
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #997743
Od: 2011-6-10
Możliwe więc poczekamywesoły
Fajnie zaczyna wyglądać nawet jako sama kępa więc nie jest źle bardzo szczęśliwy Oby tylko nie wymarzła.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
26.08.2012 06:50:16
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #997754
Od: 2011-6-9
pod marktem nie są niczym okrywane i rosną ..
_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
26.08.2012 11:26:57
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #997885
Od: 2011-6-10
No to i u nas też powinny, a skoro nasiona wykiełkowały to i kwitnąć będą.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
01.09.2012 08:05:40
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1001118
Od: 2011-6-9
Emka a nasiona czerwonej turzycy zebrałaś?
ja jadę polować na dziewannę ..tzn na przekwitłe kwiatostany

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
02.09.2012 01:58:43
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #1001848
Od: 2011-6-10
Lucynko jutro jadę to zabiorę , zaraz napiszę kartkę bo i szpadel muszę zabrać ( odrosty akacji po raz kolejny będę próbowała przesadzić. Posadzę ją chyba pod blokiem żeby ją mieć pod kontrolą czy się przyjmie.

Ja dziś znalazłam taką złamaną, coś sie tam wysypało z tych pojemniczków ale nie mam pewności czy to dojrzałe nasiona. Po drodze widziałam polanę z dziewanną, ale mi się podobała bardzo szczęśliwy

Zrobiłam jakieś zdjęcia dziewannie to rano wstawię , zobaczysz czy ma tak samo.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
02.09.2012 18:03:36
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002233
Od: 2011-6-9
Emcia moja rozplenica dostaje kłosy!!!!!!
no masakra może za tydzień będą większe ale teraz też widać je
potem zdjęcia dam

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
02.09.2012 20:56:42
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002305
Od: 2011-6-9


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Electra22.09.2019 18:03:58
poziom 5

oczka
  
Lucy2na
02.09.2012 20:57:22
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002308
Od: 2011-6-9
no kłos jak żywy
pan zielonypan zielonypan zielony
_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
02.09.2012 20:59:21
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002309
Od: 2011-6-9


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
02.09.2012 21:02:00
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002312
Od: 2011-6-9
rabatka pożegnała się z dmuszkiem , a tu inne widoczki

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
02.09.2012 21:02:13
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002313
Od: 2011-6-9


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
02.09.2012 21:04:35
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002315
Od: 2011-6-9


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
ewka63
02.09.2012 21:09:34
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Lokalizacja: Podkrakowska spokojna...

Posty: 7097 #1002317
Od: 2011-6-10


Ilość edycji wpisu: 1
jejku, coraz piekniej się trawki rozrastają wesoły
_________________
Lista moich wątków

Historia jednej rabatki...
Rabatkowej historii ciąg dalszy
Rabatkowa historia-2015
Zapraszam do mojego świata :)

  
Lucy2na
02.09.2012 21:18:03
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1002322
Od: 2011-6-9
pan zielonypan zielonypan zielony
_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
02.09.2012 23:13:00
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #1002396
Od: 2011-6-10
Nie poznałam tej rabatki, ale wyrosły. Baronowa i koleus widać z daleka nie, czadowe kolory.bardzo szczęśliwy

Kłosa masz jak nicbardzo szczęśliwy, a ja nawet nie sprawdziłam dzisiaj u swojej.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
07.09.2012 20:35:41
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1005070
Od: 2011-6-9
black dragon


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Electra22.09.2019 18:03:58
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 6 / 21>>>    strony: 12345[6]7891011121314151617181920

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPECYFIKACJA ROŚLIN » TRAWY OZDOBNE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta