NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » WYMIENIĘ NA INNE BYLEBY ZIELONE ;-)))

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 16 / 28>>>    strony: 123456789101112131415[16]17181920

Wymienię na inne byleby zielone ;-)))

  
Emka
19.10.2012 21:32:30
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #1033765
Od: 2011-6-10
Kurcze ja to chyba zbastuję na jakiś czas, mam jeszcze u Ewci zaklepane i teraz topinambur do wsadzenia, i jakieś tam patyki rózy forumka mi obiecała, i ja się w tym wszystkim pogubiłam. Kurna muszę najpierw ten sajgon ogarnąć na wiosnę, chyba odwlekę nabór roślinek o rok.zakręcony
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Electra18.06.2019 13:35:51
poziom 5

oczka
  
Dorka
23.10.2012 07:12:29
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4399 #1035938
Od: 2011-6-10
Na kawałek tego kremowego też się piszę, smakowicie wygląda.
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
Janneke
04.11.2012 23:59:47
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 2365 #1044011
Od: 2011-6-9
Dorko, będę pamiętała wesoły
_________________
  
Lucy2na
02.05.2013 16:20:16
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1406924
Od: 2011-6-9
Dziewczyny nie mogą znaleźć gdzie to pisałyśmy wcześniej i proszę jeszcze raz chce ktoś kłącze canny z małym czerwonym kwiatem?
Ewcia chce na bank bo już mi pisała ale wiem , że ktoś jeszcze chciał?????
czyli kto?

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Dorka
03.05.2013 09:28:12
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4399 #1410953
Od: 2011-6-10
O! Dobry wątek, jeżeli coś obiecałam - proszę się upomnieć, mam dużo roślin do podziału.
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
moniM
07.05.2013 08:01:47
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Józefowo, koło Włocławka

Posty: 373 #1430537
Od: 2011-6-9
Mam dużo nasion pigwowca, jeśli ktoś chętny proszę pisać ;-)
  
Lucy2na
07.05.2013 09:13:18
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1430637
Od: 2011-6-9
Monia jak możesz to adres na PW poproszę bo wyslałabym Ci te nasiona i trawy co?

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
09.05.2013 15:54:32
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1434004
Od: 2011-6-9
Ewunia ja Cię przepraszam za to że nie wysłałam jeszcze tej canny ale mam taki młyn w domu , że nie mam kiedy iść na pocztę ..może jutro mi się uda ...bo jak tak dalej pujdzie to się w tym roku kwiatów nie doczekasz
zawstydzonyzawstydzonyzawstydzonyzawstydzony
przepraszam

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
ewka63
09.05.2013 16:10:58
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Lokalizacja: Podkrakowska spokojna...

Posty: 7097 #1434027
Od: 2011-6-10
Lucynko, na razie nie wysyłaj. Spokojnie. Nie doczekam się w tym, to się doczekam w przyszłym. W książce mi pisze, że z początkiem czerwca powinno się sadzić. Jutro mnie nie będzie w domu, bo praca i wykłady, a w sobotę wyjeżdżam na cały tydzień nad morze, więc i tak nie będę na razie sadzić wesoły
_________________
Lista moich wątków

Historia jednej rabatki...
Rabatkowej historii ciąg dalszy
Rabatkowa historia-2015
Zapraszam do mojego świata :)

  
Lucy2na
10.05.2013 07:53:50
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1436700
Od: 2011-6-9
oki to tak jak się dogadałyśmy wczoraj
do przyszłego tygodnia

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Lucy2na
10.05.2013 13:54:52
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1437095
Od: 2011-6-9
Dorotka a ja tak zapyutam nieśmiało a czym dzielisz?
może bym się pokusiła
zawstydzonyzawstydzonyzawstydzony
_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Electra18.06.2019 13:35:51
poziom 5

oczka
  
Asia
10.05.2013 18:40:18
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 984 #1437451
Od: 2013-4-10
fajny wąteczek,a jaki przydatnywesoły)
to kto ma lewizje do adopcji?oczko
  
Dorka
10.05.2013 20:15:19
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4399 #1437563
Od: 2011-6-10


Ilość edycji wpisu: 1
Lucy - chryzantema różowa, floks różowy, firletka chalcedońska, chaber ogrodowy, dzielżan, miodunka, marcinki i co tam jeszcze znajdę... tawułki już zbyt duże (trzeba było wcześniej zapotrzebować pan zielony) może jedną małą jeszcze znajdę.
Dodam jeszcze: miechunka, malutkie sadzoneczki orlika, naparstnica, trawa żubrówka, małe wredne bratki (nie siałam tego, a wszędzie rośnie, po zimie pełno wylazło).
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
Emka
10.05.2013 22:17:10
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #1437899
Od: 2011-6-10
    Asia pisze:

    fajny wąteczek,a jaki przydatnywesoły)
    to kto ma lewizje do adopcji?oczko


Na razie mam tylko jedną sztukę.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Lucy2na
11.05.2013 07:25:26
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1439414
Od: 2011-6-9
Dorotka to ja bym chciała
bardzo bym chciała chryzantemę , floksa, dzielżan , miodunkę , orliki zawstydzonyzawstydzonyzawstydzonyzawstydzony
chyba chcą za dużo .....nie pogniewsz się /
pytajnikpytajnikpytajnikpytajnik
_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Dorka
11.05.2013 09:32:41
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4399 #1439608
Od: 2011-6-10
lol mówisz i masz!
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
Lucy2na
11.05.2013 18:41:53
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1440370
Od: 2011-6-9
pan zielonypan zielonypan zielony
normalnie kocham cię

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Asia
11.05.2013 22:13:43
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 984 #1440603
Od: 2013-4-10
    Emka pisze:

      Asia pisze:

      fajny wąteczek,a jaki przydatnywesoły)
      to kto ma lewizje do adopcji?oczko


    Na razie mam tylko jedną sztukę.


ale,że do adopcji???pan zielonypan zielony
  
Lucy2na
11.05.2013 22:32:24
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #1440643
Od: 2011-6-9
Widziałan na rynku lewizję ładną i niedrogą może poślę Ci w zamian za tego dzwonka jeśli chcesz Asia co?

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Asia
11.05.2013 23:08:25
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 984 #1440671
Od: 2013-4-10
tak,tak,tak pan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielonypan zielony
  
Electra18.06.2019 13:35:51
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 16 / 28>>>    strony: 123456789101112131415[16]17181920

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » WYMIENIĘ NA INNE BYLEBY ZIELONE ;-)))

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta