NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZIELONE DZIEŁA NASZYCH RĄK » JA WAM JESZCZE POKAZE !!!

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 14 / 33>>>    strony: 12345678910111213[14]151617181920

Ja Wam jeszcze pokaze !!!

  
Emka
15.04.2012 23:27:34
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #920458
Od: 2011-6-10
Kurcze szkoda, to widać tak jak u nas są nagłe przymrozki i szlag może nie tylko rośliny trafić zmieszany

_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Electra20.07.2018 14:51:24
poziom 5

oczka
  
Isskaa
16.04.2012 10:16:00
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #920583
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY


Ilość edycji wpisu: 1
Och kobiety tak zla jestem,ze nie macie pojecia..
Poszlam sprawdzic moje roze w szklarni,tez nie wygladaja zdrowo,kurcze co mnie podkusilo,zeby juz kupowac i sadzic??? diabełsmutny
Lobelie tez pomarzniete,ale moze jeszcze sie wezma za siebie,bo nie wszystkie,zreszta one tanie byly to mi nie szkoda,najbardziej mi szkoda hortensji,roz i fuksji,bo raz ,ze sie zaplacilo wiecej,a dwa juz tak sie cieszylam ,ze cos mi bedzie roslo płacze

Moj maz teraz mi dogaduje,i w sumie ma racje,bo ja zawze tak mam,ze cokolwiek wymysle,to zawsze chce miec juz,juz juz.
Moglam poczekac,az sie pogoda ustabilizuje i wtedy sadzic na skarpe,ale nie,ja musialam miec JUZ!!!!taki dziwnytaki dziwnytaki dziwny
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
Dorka
16.04.2012 10:25:50
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4398 #920593
Od: 2011-6-10
Nie wkurzaj się - tak już jest na tym świecie, że zakręceni na zielono przegrywają z chciejstwem TU I TERAZ... roślinki odbiją, nie martw się!
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
Emka
16.04.2012 13:43:58
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #920687
Od: 2011-6-10
Iza ja też tak mam,jestem w gorącej wodzie kąpana, ale przymrozków czasem nie sposób upilnować .
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Isskaa
16.04.2012 19:02:17
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #920967
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Ehhh..
No trudno,teraz jz chowam do saklarni co moge,zobaczymy,moze cs jeszcze z tego bedzie...
Zquwazylam tez,ze paproc co mama mi kupila,tez ma dwa zmarzniete liscie,a pisze na nich,ze sa idealne na zimowy sezon,bo sa caly czas zielone i zdobia ogrod,a tu kurcze,zqledwie przymrozek i tez znarzniete. Reszta paproci ma sue dobrze,ale te dwa lisie byly najladniejsze,najwieksze.smutny
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
Isskaa
16.04.2012 19:04:02
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #920968
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY


Ilość edycji wpisu: 1
Przepraszam za literowki,pisze z tableta,zle sie pisze i jeszcze gorzej edytuje,przepraszam. Nie lubie tych dotykowych ekranow wrrr
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
Lucy2na
16.04.2012 20:19:02
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Opole

Posty: 11929 #921048
Od: 2011-6-9
Izunia nie martw się tak bardzo ...
nikt tego nie mógł przewidzieć ...
roślinki odbiją a jak nie to nowe będziesz mogła kupić

_________________

Ziemia za paznokciami....
STORCZYKI LUCY
Rok '12
ROK'13
  
Emka
16.04.2012 21:12:29
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #921136
Od: 2011-6-10
Iza wiesz jest też tak, że jak roślinki zimozielone postoją zimą trochę w cieple i wystawi się je na dwór to nie zawsze im służy. Czyli trzeba brać poprawkę na to co mówią i piszą.
Ostatnio trochę czosnku ozdobnego jak dzieliłam to zostawiłam kępkę w domu, po kilku dniach ponad tydzień, wywiozłam na działkę, Teraz jak byłam okazało się że listki zeszkliły się i zżółkły, mam wrażenie że już po nim. A przecież on rośnie na działce.
Trzeba hartować i uważać z przymozkami niestety.
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
joannakr0805
17.04.2012 07:22:14
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 469 #921306
Od: 2011-6-10
W tym roku to każdy ma straty a jeszcze nie wiadomo czy nie będzie przymrozków neutralny
  
Dorka
17.04.2012 07:25:04
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: SKALIKOWO

Posty: 4398 #921309
Od: 2011-6-10
Warmia zgłasza... w nocy było na minusie.
_________________
Dorka S.
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110898 OGRÓD W SKALIKOWIE



Serduszko z Warmii

http://skalikowo.blogspot.com
  
Janneke
17.04.2012 07:50:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 2365 #921321
Od: 2011-6-9
Dorko, u nas ma być minus dzisiaj w nocy... Wcale mi się to nie podoba...smutny

Z reszta w ogóle jakoś mało słonecznych dni tej wiosny, nie wydaje się Wam?
_________________
  
Electra20.07.2018 14:51:24
poziom 5

oczka
  
Isskaa
17.04.2012 09:03:41
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #921353
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Oj tak kobietki moje kochane,wiosna jest duzo zimniejsza niz w zeszlym roku,zdecydowanie wykrzyknik
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
joannakr0805
17.04.2012 09:35:40
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 469 #921373
Od: 2011-6-10
Kobitki dziś słuchałam podobno wiosna już idzie ma być do 20 stopni na weekend ale jak zobaczę to uwierzę taki dziwny
  
Emka
17.04.2012 09:47:01
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #921382
Od: 2011-6-10
idzie idzie u mnie już mirabelki zakwitły, wczoraj w deszczu zauważyłam i pięknie rozkwitły forsycje bardzo szczęśliwy
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Emka
17.04.2012 09:47:31
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 8003 #921383
Od: 2011-6-10
a no i drzewadostajązielonej poświaty nareszcie pan zielonywykrzyknikwykrzyknik
_________________
U Emki blog:) http://www.uemki.blogspot.com/
Fotoblog http://fotekcykanie.blogspot.com/
Pogoda http://www.yr.no/place/Poland/
  
Isskaa
17.04.2012 10:28:04
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #921398
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
No,a to moj czosnek ozdobny,jak byl maly to wygladal jak trawa,polowe wyplewilam taki dziwnytaki dziwny



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



Uploaded with

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
Janneke
17.04.2012 17:26:06
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Moderator

Posty: 2365 #921612
Od: 2011-6-9
Ja też mam taki mały czosnek, będzie kwitł na żółto (chybazakręcony)
_________________
  
Isskaa
17.04.2012 18:20:24
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #921652
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Asiu,sprawdzilam,u mnie pisze,ze to allium mix,rozne kolory wiec spodziewam sie pelni kolorow oczko
Dzis dostalam nasionka seleru,jutro sobie posadze,bo juz dzis sie napracowalam w ogrodku..

Tyle mi zostalo z fuksji... smutny
Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17




A tyle z hortensji... smutny
Obrazek

tak wygladaja moja roze...smutny

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17



A tak wyglada lobelia.... smutny
Obrazek


Za to powkladalam swieze sadzonki,ktore dzieki Bogu zostaly w te nieszczesna noc w szklarni i oto mam tak:

Lwie paszczki:
Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17


Groszek pachnacy :
Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

I nasturcje:
Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

Za to roza z zeszlego roku pieknie wyglada:

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

Tutaj wykopalam sobie na takie drewniane podporki:

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

i w to miejsce pojdzie to: Przytargalam od znajomych,chcieli wyrzucic
Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17

I tutaj pojda wlasnie nasturcje i groszek,bedzie sie po tym wspinal.

I jeszcze moje smierdziuszki,zauwazylam ,ze dwie maja juz paczki kwiatowe,czyli moge wkladac chyba juz w donice...Kupie jutro i powsadzam.

Obrazek
By

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

at 2012-04-17
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
gawronka
17.04.2012 18:32:46
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Białystok

Posty: 2679 #921666
Od: 2011-6-10
Izunia, pewnie jeszcze odżyją. Nie martw się. A te drabinki od znajomych pobejcowałabym na jakiś kolorek i będą jak nowe aniołek
_________________
http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=159529&temat=110471
  
Isskaa
17.04.2012 18:54:44
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nevermind

Posty: 1374 #921679
Od: 2011-6-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Martus chyba tak zrobie ....tzn maz,nie ja pan zielony
_________________

Moj nowiutki blog:

http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
  
Electra20.07.2018 14:51:24
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 14 / 33>>>    strony: 12345678910111213[14]151617181920

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZIELONE DZIEŁA NASZYCH RĄK » JA WAM JESZCZE POKAZE !!!

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta